Tesla назвали найпопулярнішим преміум-брендом у США

Дата: 14.07.22 image

Незважаючи на загальний спад на північноамериканському ринку преміум-класу, Tesla змогла збільшити продажі на 66% за перші п'ять місяців 2022 року і зайняла лідируючу позицію в сегменті. ЗМІ повідомляє, що Tesla була більш популярна у США, ніж преміальні бренди, такі як Mercedes-Benz та BMW.

 

За цей період Tesla продала 179 574 автомобілі. Раніше компанія повідомляла, що червень став рекордним місяцем в історії бренду за обсягом виробництва. BMW посів друге місце з показником 133209 автомобілів, знизившись на 11%, а Lexus - третє місце з показником 112296 автомобілів, знизившись на 19%. Mercedes-Benz зайняв четверте місце з результатом 110 584 проданих автомобілів, що на 17% менше, ніж торік.

 

Audi, інший німецький бренд із «великої трійки», знизився на 35% із 67 086 проданими автомобілями. Однак у сегменті електромобілів вона поступається тільки Tesla з 6617 проданими одиницями. Однак якщо врахувати продаж всіх електромобілів альянсу Hyundai-Kia, до якого також входить преміальний бренд Genesis, то він опуститься на друге місце: трьом брендам разом вдалося продати 27 746 автомобілів.